Zaproszenie na warsztaty – Nowe Prawo Konsumenckie/ Przygotuj e-sklep na zmiany przepisów

Już 27 listopada w Sound Garden Hotel w Warszawie odbędą się warsztaty: „Nowe Prawo Konsumenckie. Przygotuj e-sklep na zmiany przepisów.”

Prowadzącymi będą prawnicy z warszawskiego biura kancelarii: adwokat Michał Kluska i aplikant radcowski Aleksandra Płucienik.

Lista uczestników jest jeszcze otwarta, serdecznie zapraszamy do zapisów!

Dzięki tym warsztatom:

- Uzyskasz niezbędną wiedzę praktyczną jak przygotować e-sklep na nowe regulacje konsumenckie (już od 25 grudnia 2014 r.) – co i gdzie zmienić na stronie, jak zmienić regulamin i procedury wewnętrzne;
- Będziesz miał możliwość konsultacji, zadawania pytań doświadczonym praktykom z obszaru prawa konsumenckiego (cywilnego), świadczenia usług drogą elektroniczną, danych osobowych i wyjaśnienia swoich wątpliwości;
- Wymienisz doświadczenia i poznasz praktykę sądową/administracyjną (m.in. w postępowaniu przed Prezesem UOKiK) w zakresie postępowań dot. interesów konsumentów;
- Dowiesz się jak uniknąć kary w postępowaniu w sprawie naruszania zbiorowych interesów konsumentów i jak ograniczyć ewentualna karę nakładaną przez Prezesa UOKiK.

Podstawowe informacje o warsztatach

- Warsztaty koncentrują się na przekazaniu praktycznych wiadomości i rozwiązań – tak aby przedsiębiorcy z branży e-commerce byli odpowiednio przygotowani do dużych zmian w zakresie prawa konsumenckiego. Jest to ostatni moment aby przygotować się do wdrożenia zmian w e-sklepie.
- Jednodniowe warsztaty poprowadzą doświadczeni praktycy (prawnicy) z Kancelarii Olesiński & Wspólnicy (Zespół TMT).
- W trakcie warsztatów omówionych zostanie szereg praktycznych przykładów (case study), rozwiązań m.in. z zakresu zmian w ścieżce zakupowej sklepu internetowego, procedury i formy zmiany regulaminu sklepu, zmiany komunikacji z Klientami, zasad rozpatrywania reklamacji i zwrotów.
- Warsztaty uwzględniają aktualny stan prawny, przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r.  o prawach konsumenta (data wejścia w życie: 25 grudnia 2014 r.) oraz ustawy z dnia 10 czerwca 2014 r. o zmianie ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów oraz ustawy – Kodeks postępowania cywilnego (data wejścia w życie: 18 stycznia 2015 r.)

Metoda prowadzenia warsztatów

Warsztaty prowadzone będą przy wykorzystaniu następujących metod szkoleniowych:

- test sprawdzający wiedzę uczestników szkolenia;
- wykład (krótkie omówienie przepisów) – skoncentrowany na przybliżeniu zakresu zmian i ich skutków;
- analiza i omówienie na konkretnych przykładach funkcjonujących e-sklepów zmian w zakresie m.in. ścieżki zakupowej, regulaminu, komunikacji z Klientem;
- omówienie harmonogramu czasowego przygotowania się do zmian w e-sklepie.

Adresaci warsztatów

Warsztaty skierowane są w szczególności do:

- e-commerce managerów / właścicieli sklepów internetowych,
- osób odpowiedzialnych za obsługę Klientów – w szczególności reklamacje, zwroty (customer service)
- właścicieli sklepów stacjonarnych (przede wszystkim zamierzający sprzedawać online)
- osoby poszukujące nowych kanałów pozyskania Klienta

Wszystkich chętnych zapraszamy do zapisów.

Prowadzący:

Michał Kluska

Aleksandra Płucienik


Tagi: , , , ,

Możliwość komentowania jest wyłączona.