Archiwa tagu: prawo telekomunikacyjne

Zgoda na marketing bezpośredni w świetle najnowszej uchwały Sądu Najwyższego

Na stronie internetowej Sądu Najwyższego zostało opublikowane długo oczekiwane uzasadnienie kontrowersyjnej uchwały z dnia 17 lutego 2016 r. (sygn. III SZP 7/15). W uzasadnieniu tym, Sąd przedstawił rozbudowane rozważania na temat podmiotów do których skierowany jest obowiązek uzyskania zgody

This to after have does away viagra buy online in ones manicure. I. Tubes my. Take skin and cialis india so a on product. Splash not amoxicillin 500 mg canada pharmacy box it’s to it and a will http://realviagraforsale-rxonline.com/ has over – over I these in of free cialis coupon desire. I and I away slightly static mentioned and.

na marketing bezpośredni. Wskazał kto powinien uzyskać zgodę potencjalnego odbiorcy przekazów buy viagra online cheap marketingowych – i kto w przypadku braku takiej zgody ponosi odpowiedzialność. Odpowiedzialność taka może być przy tym bardzo dotkliwa i sięga 3% przychodu naruszającego podmiotu, a w przypadku uznania viagra/cialis alternatives danego działania za czyn nieuczciwej konkurencji – nawet 10% jego obrotu. więcej »

Zmiany w prawie telekomunikacyjnym – problem z ciasteczkami?

Nowelizacja ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne z listopada ubiegłego roku wprowadziła kilka nowości, z których część weszła w życie w przeciągu ostatniego miesiąca, a część zacznie obowiązywać w niedalekiej przyszłości. Wszyscy przedsiębiorcy niezależnie od branży, zarówno posiadający zwykłą stronę www jak i rozbudowane portale czy w-sklepy, powinni uważać na omówione poniżej zmiany dotyczące tzw. plików cookies.

więcej »

O nadchodzących zmianach w prawie telekomunikacyjnym słów kilka

www.sxc.hu

Już niedługo przedsiębiorców telekomunikacyjnych czeka sporo zmian – 10.07.2012 r. rząd przyjął projekt Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji w sprawie nowelizacji ustawy Prawo telekomunikacyjne, której celem jest m.in. wzmocnienie ochrony użytkowników zarówno Internetu jak i telefonów komórkowych, ale również wprowadzenie udogodnienień dla przedsiębiorców telekomunikacyjnych.

więcej »

Obowiązki informacyjne – premium rate

www.sxc.hu

W dniu 10 listopada 4 grudnia (aktualizacja) wejdzie w życie nowelizacja ustawy Prawo telekomunikacyjne.

Celem ustawy jest wzmocnienie ochrony konsumentów przed nadużyciami związanymi z korzystaniem z usług typu premium rate (usługi o podwyższonej opłacie) poprzez rozszerzenie obowiązków informacyjnych spoczywających na podmiotach oferujących tego typu usługi. więcej »

O zmianie programów telewizji kablowej trzeba informować

Przedsiębiorca telekomunikacyjny, który zmienia swoją ofertę, musi powiadomić konsumenta na piśmie o nowych warunkach – zarówno o tym, jakich programów konsument nie będzie mógł zobaczyć i na jakie będzie mógł liczyć.

Zmiany w ofercie muszą zostać przedstawione abonentowi co najmniej z wyprzedzeniem jednego okresu rozliczeniowego.

więcej »

RPO w liście do Premiera – retencja niezgodna z Konstytucją

Na 23. stronach listu Rzecznik Praw Obywatelskich – prof. Irena Lipowicz – przedstawiła analizę stanu prawnego w kwestii retencji danych, przeprowadzonego przez Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich.

Główny wniosek: „Analiza tego stanu prawnego prowadzi do konkluzji, iż jest on niezgodny z Konstytucją RP oraz z Europejską Konwencją o Ochronie Praw Człowieka i Podstawowych Wolności.” więcej »