Od 8 czerwca reklamacja usługi telekomunikacyjnej również mailem

www.sxc.huOd 8 czerwca obowiązuje nowe rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 24 lutego 2014 r. w sprawie reklamacji usługi telekomunikacyjnej.

Zmiany dot. możliwych form składania reklamacji w obszarze usług telekomunikacyjnych.

Dotychczasowe przepisy wymagały od Klientów aby reklamacje w sprawie np. nieprawidłowej wysokości rachunku za telefon komórkowy, były składane w wersji papierowej. „Papier” był wymagany nawet jak reklamacja początkowo była zgłaszana np. na infolinii operatora.

Od 8 czerwca składając reklamację do dostawcy usługi telekomunikacyjnej można wybrać w jakiej formie ma nam zostać udzielona odpowiedź (na piśmie czy drogą elektroniczną).

Brak wybrania określonej formy reklamacji będzie oznaczał, że operator ma udzielić nam odpowiedzi w tej samej formie w jakiej się do niego zwróciliśmy.

Jak podkreśla MAiC w komunikacie: Dzięki zmienionym przepisom skorzystają zarówno abonenci jak i przedsiębiorcy telekomunikacyjni, którzy będą mogli zaoszczędzić na obsłudze korespondencji papierowej i listach poleconych. Postępowanie reklamacyjne będzie też przebiegało sprawniej.

Michał Kluska, adwokat w Kancelarii Olesiński & Wspólnicy


Tagi: , , , , , ,

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>